Men hallå ?

Heejsan, idag vare en überrolig dag! Först träffade jag på Vangelius sötnosen. Haha, han är så rolig att man inte nästan kan andas. Aaaw, han betyder mycket för mig <3. Sen gick vi till Café George. Där träffade vi också, A älskling, plus Johnnis, Amanda, Liljette, Nicole & Sandra. Som ni kanske visste var jag & A på G. Och nu har vi tagit ett steg längre! Nu är det jag & A. Haha, har väntat på den dagen så mycket. Nu kan jag kalla honom min pojkvän :). Men jag sa fråga A om jag får nämna hans namn på bloggen. Och vet ni vad. Jag fick! A = Sackarias. Haha, där blev ni allt lurade. Hihi,han sa till mig att jag skulle skriva, A istället för S. Haha, CHOCKADE? Det tror jag nog :P.

btw: har min rubrik inget att göra med inlägget!

Kommentarer
Postat av: mimmi

vill du vara med i min tävling!?!?!

2009-09-09 @ 17:47:29
URL: http://mimmiscarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback