Hiss & Diss


Söta små tjejer med högt självförtre gör mig alltid glad.

Sony Ericsson - Jag har haft massor med mobiler, men Sony är alltid bäst!

Ungdomen - Alltså, många av dagens barn växer för fort. Jag va också en sån. Nu ångrar jag allt jag gjort! Njut så länge du är liten!

Rosa & Vit - Mina 2 favorit färger! Lite barbie aktig men alltid fiint!

Långt hår - När man har långt hår kan man göra allt med det! Försök att spara lite, så ser det så j*vla grymt ut!


Fjortis bloggar - Börjar man inte tröttna när man läser på alla fjortis bloggar som finns: I know you wanna be me. Im so hot. Im so ritch osvosv?

Klanka ner andra på bloggen - Ett stort no, no! Aldrig ska man skriva om något dumt om en männsika man inte känner. Aldrig! Så j*vla lågt att göra så. Inte sant?

Drama - All denna drama! Gud, man orkar inte mer!

En hatar. Alla hatar - Så är det med mina vänner. En hatar en människa , alla hatar den människa. Strange...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback