Vinn din dröm header!

Jo, nu har jag startat en tävling för de som inte vet så mycket om bloggar o.s.v. o.s.v. Men tävlar ut din drömheader!

Här är ett litet exempel! Kommentera hur du vill ha den, vilken färg, vad det ska stå och hur många bilder du vill ha!
Om ni behöver hjälp eller nåt, så skicka en e-mail! Men kom ihåg när ni tävlar skriv eran e-post!

Här är ett exempel på hur du kan ha den



*Allså jag skrev ''ditt namn'' på olika ställen för att asså där kan du ha ditt namn, men du får ha huuur du vill inte jag som bestämmer!*


Kommentarer
Postat av: Rosa

Jag vill ha 2 bilder sen det ska stå I<3Rosa med rosa bokstäver, sen asså kan du fixa till mig?

2009-03-12 @ 19:39:57
Postat av: Louise

Hejsan! Ja, tyvär så behöver jag ingen header men tack ändå!

2009-03-12 @ 19:40:44
Postat av: Marmelad

Oj jag vill gärna vinna snälla!!

2009-03-13 @ 18:56:17
Postat av: Dina

Jag vill jättegärna vinna!

Ungefär som bild nr 1 fast skulle vilja ha 2 bilder på mig och Chris Brown i mitten, snälla!

Din blogg är jättebra, fortsätt som du gör så kommer du gå långt tror jag :)

/ KRAM Dina!

2009-03-14 @ 15:11:09
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: Dina

OMG ! ÄLIGT ?

Tack så himla mycket!

Haha tack så mycket, du har också en jättebra smak! :)

Okej men ska jag bara ladda upp bilderna i bloggen till 800 ungefär? Sen publicera, eller hur menade du med att jag skulle trixa och fixa lite grann ? :D

Jag vill att mina 3 bilder ska vara bara lite större än den bilden du har på dig själv på din header. För du har t.ex 2 stora och en liten bild på dig själv, jag vill att alla ska vara lika stora , som sagt bara lite större än din bild du har på dig.

Tack så jätte mycket!

Puss & Kram / Dina <3

2009-03-14 @ 19:15:53
URL: http://ddinas.blogg.se/
Postat av: Ammi

Hahah Dinow

2009-03-15 @ 09:57:19
URL: http://ammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback