SKHLM!

Heejsan alla bloggläsare! Det har varit en super rolig dag i Skäris, eller som den kallas nu SKHLM. Köpte lite av de dära topparna som ni kan se om ni går lite längre ner! Lägger in lite bilder! Och så köpte jag en söt handväska, plus en halsduk!

Sandra, köpte en fin oversize linne den var så fin, den var vit och sen var det ett grått avtryck! Ska kanske också köpa en sån! Tror att den var från MQ.
Men i Skäris så träffade jag och Sandra, Dannie. Allså han är den största knazzbarnet som finns! Han går och driver med varenda person som finns! Han går till McDonald's och så står han i kön, sen när det är hans tur snackar han med kassörskan och så här såg samtalet ut:
                           - Hejsan, kan jag få en cheeseburger utan ost tack!
                           - Öhmm... Va?
                           - En cheeseburger utan ost!
                           - Jag tror att det inte går?
                           - Men, jag vill ha en cheeseburger utan ost!
                           - Ehm..? Okej?
Hahaha. Dog av garv! Sen gick hon och bytte skift haha, sen blev Dannie normal igen!
But anyway, så får ni se sakerna lite later...

*puss* *puss*

Kommentarer
Postat av: Dina

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

Header var verkligen jättebra! tack så mycket <3

2009-03-15 @ 20:36:16
URL: http://ddinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback