Sandra Kristel

                    
               Detta, är min baby. Min baby Sandra§§ Love yah girl.

            Min, Sandra är den sötaste och snällaste. Vet inte vad jag skulle göra utan dig hone§
          Du har ett hjärta av guld, babey. Du är så söööhht, att jag inte vet vad ja skulle göra utan dig.
          Min lilla Kristall, älskling. Det går inte att beskriva dig med ord. 
          My babe, honey, love yah§ Har känt dig i 12 år just denna dag. Sry att jag glömde denna
         dag.  Idag vare när jag och Sandra blev bästisar! Och jag är stolt över det. 12ÅR!!!!! GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaw älsk<3<3<3 älskarejj mer! :D :- ASSÅ HELT OBESKRIVLIGT MKT I LOVE* U!!!!!!!!HAVE FUN DARLING<3<3

2009-04-26 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback