Relax

Heeeeejsan! Idag är jag så pigg för att jag har sovit långt och skööönt! Hahahaha! Skulle dra till stan med min älskade syrra♥ Men tyvär var nån för lat att följa med så jag fick gå med mamma och pappa. Hehehe :-P
Köpte ingenting! Allså jag letade inte efter nåt för att jag frös så mycket men mamma fick iallafall nåt! Pappa gick bara runt och kolla på saker!...  Så besviken... Men såg en supersööt tunika i GinaTricot. Ville bara ha den! Ville prova den men hade inte ork för det... Så dagens köp: Ingenting! :(

Men min Dresscode för dagen kommer här:

*puss* *puss* sötnowsar!


P.S. Dresscodens jacka finns tyvär inte med men det är en fjällräven från stadium glömde priset, bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bortskämd!

2009-03-12 @ 18:19:40
Postat av: Mirre

VISST TOTALT BORTSKÄMD! DU TROR ATT DU KAN FÅ ALLT DU VILL!

2009-03-12 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback