Myskväll<3

Heeeejsan babes! Hade en skittråkig skoldag! Alla lärare bara pratar på! Men har ganska bra betyg för att jag är känd som ''smörare.'' Hehehehehe!

Men idag ska vi ha myskväll här i hemmet för att Michell är i Göteborg, mamma, pappa och Tony är hemmos farmor och farfar, så de ska sova där idag! Så jag och Bella ska vara hemma och ha myskväll. Ni som inte vet så har jag en pojkvän som heter Magnus! Sötaste killen, kanske så slänger jag en bild på honom! Men ska ha myskväll med sis, David(syrrans pojkvän), ´Magnus och lilla jag! Hoppas att Mich inte läser detta, för annars är vi halshuggna, han vet inte att vi har pojkvänner. Bara mamma och pappa vet! Men tror att vi ska kolla på... Vänta måste fråga Izzie! Åh juste Changeling skulle vi kolla på! Vi brände den på CD. Asså gråter varje gång jag kollar på den! Ger den 5/5p!
Men skitiga Izzie tvingar mig att popa lite popcorn. Näej! Skojar bara syrran är inte skitig hon är den sötaste! I LOVE HER!

D A G E N S        D R E S S C O D E!


CHANGELING


SARA. M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback