Min lillasyster!

Hejeeeejejehejehejehej! Jag har fått en lillasyster!!!!! Hon är lika stor som pappas hand nästan. :-P
Hon är så söt! Vi har tagit fullt med bilder men ni får se en bilde när hon är lite större. Hoppas att hon får pappas blåa ögon. Jag och Mich fick mammas tan färgade ögon, och Bella och Tony fick pappas blåa ögon. :,(
Men nu ska farmor, farfar, mormor, morfar, fastrar, farbröder, mostrar, morbröder och kusiner komma hem till oss för att träffa Cia som jag ska kalla henne nu! Oh, shit! Tänk att hela släkten ska komma. Och det är jääääääääättttte många!
Har typ 100 kusiner(men allvar!) och så har jag 4 mostrar och 6 morbröder, och så har jag 3 farbröder och 2 fastrar.
Och av mammas släkt är mamma minst och pappa störst! WTF!?

Hejdå! SARA MIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback