Inte bloggat igår!

Hej.

Förlåt att jag inte blogga igår men var hos doktorn och sen var jag så trött att jag inte orka öppna datorn.
Jo, men testerna har kommit fram till att jag ska operera mig. Är inte såå orolig för att, min pappa har opererat bort mandlarna och han säger att jag kommer att klara mig!

Men operations dagen är 17 april. Och så att ni vet att de 18 april och 19 april kommer Bella att blogga istället för mig. Men ska försöka att blogga!

Men min älskling Nicole har också skaffat en blogg. Och den heter http://nikkismode.blogg.se check it out.

Men nu måste jag plugga lite... på gymnastiet avslutningen så måste man designa en klänning... nåja har ritat designen.

But anyway så har jag lite unfinished business att göra. Sooo... Kiss ass! No hehe just joking... Not!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback