En lista<3

Dagens låt: T.I. ft Justin Timberlake - Dead and gone
Dagens smink: Hahaha tvättade nyss bort all smink men dagens smink var; Foundation, mascara, eyeliner och rouge.
Dagens klädsel: Nu har jag på mig gotlands mjukis med en svart linne.
Dagens händelse: Sovmorgon, skola, hämtad och pizza!
Dagens planer: Skriva klart inlägget, sova, vakna och skola :-(
Dagens vill ha: Kläder från GinaTricot
Dagens saknad: Carro, Edisa, Selma, Izabella och Hannah
Dagens drog: Chocklad chips, ben and jerrys!!!
Dagens måste:  Thats amoré, sova, vakna och skola har jag sagt hundra gånger!
Dagens finaste: Hmmm... Kläderna från Gina
Dagens dricka: Vatten?
'Dagens köp: Pizza?
Dagens mat: -II-
Dagens kärlek: Familjen<3<3<3<3<3<3
Dagens mående: Exelent!
Dagens ros går till: Mig såklart!

Dags för That's amoré, väldigt bra kolla på den mån-tor 22.10 MTV!

Kommentarer
Postat av: Karro

Älskar dig Sara, du är mitt liv. Förlåt för det idag, MEN FIFAN, I LOVE U!!!!!!§§§§§§§§

2009-03-13 @ 20:06:44
Postat av: sAra

Hahahahahahahaha Carro du är så söt! Herregud driver du, du behöver inte säga förlåt! I LOVE U MORE SIS<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-13 @ 20:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback