dobrý/špatně

Jo! Nu ska jag försöka att använda lite mer tjeckiska. Kan tjeckiska flytande så jag kan mycket!
Så nu har jag gjort en ny kategori som heter dobrý/špatně och dobrý på tjeckiska betyder bra och špatnê betyder dåligt!
Alla håller på med hiss/diss, najs/bajs osv osv!

Men nu håller jag på med dobrý/špatně!

Och nu kommer första dobrý/špatně

                                                            
Okej! Dobrý går till... DKNY blossom! Asså guuud vad den luktar gott. Mich köpte en till mig ''on my birthday´'' hihi 
                                                           (sry ´kunde inte skaffa fram tjeckiska bokstäver)
Men špatně går till...  Linda Rosing. Allså jag tycker om hennes program men henne NOT!  Allså i programet så är hon ytilg, kall och självisk. Och hon berättar till de andra deltagarna om vad de gjorde på dejten. Så ointressant! Hon försöker bara gör de avundsjuka. Fast tror snyggingen Hugo vinner. Men om han inte göre så kan jag ta och åka till södertälje. Men om Hugo vinner och Ejen förlorar ska jag dra till Ejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback