Dålig update!

Förlåt för dålig update men har tyvär inte orkat att lyfta upp mig från sängen. Söta Sandra hämtade lite uppgifter från skolan till mig, vi satt och snackade och skratta. På tisdag ska hon följa med mig till doktorn och kolla på proverna. Gud, vad jag saknar henne! Men Magnus har fortfarande inte hälsat på! Orsaken att jag inte skriver om Magnus är att jag vill lämna honom utanför bloggen!

Varje gång jag äter eller dricker nåt, blir mandlarna svullna! De blir superstora! Har inget att göra ska kanske fixa om min design... Eller vad tycker ni?

..........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihi ja den är snygg

2009-03-20 @ 20:52:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-20 @ 22:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback