Dagen, då världen stanna.

Hejsan! Har kommit hem från en dag med mina älsklingar! Åt en big kebabtallrik med allting på förutom vitlökssås. Super gott!

Allså idag är alla så sega! Det känns som att världen han stannat upp. Känns så vierd. Så jävligt konstigt! Köpte lite godis från Godaren godast. Herregud va jag älskar deras godis! Och Tony jävlen har bombat allt! Hehehe, din lilla tjockis =)

Kollar just nu på The Hills. Omg, Whitney har också startat en serie som heter The City. Älskar Whitney! Men hon verkar inte vara den mest intressantase personen som finns, plus, så är hon inte en drama person. Men ska ge den en chans.

Okej nu ska ni veta en hemlighet! Mamma är gravid! Aa, jag vet hur Michell är ju 20, men hon var 16 när hon fick honom. Sen gifte mamma och pappa sig med varann när de var 17 år. Så mamma är ju 36 ganska ung för att ha stora barn. Men ville hålla det hemligt. Så ungefär om 5-2 dagar så ska hon föda. Pappa vill att hon ska heta Kristina men alla vi andra vill att hon ska heta Elina. Hoppas det. Men mormor vill att hon ska heta Tanya. Aldrig! Men mamma lovade att Bella skulle välja. Så orättvist. Hon vill att hon ska heta Valencia! Fint men jag vill ha Elina. Men mamma lova om det blir en pojke ska jag, Michell och Tony(noot!) välja, vi har redan bestämt och det kommer bli Elias. SKA FÅ ETT TILL SYSKON! WOHO!

*PUSS* *PUSS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-03-15 @ 11:11:59
URL: http://elisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback