Answers!

1. Hur gammal är du?
svar: Jag är 17.

2. Vad jobbar era föreldrar med?
svar: Jo, min mamma är rektor på en skola, och min pappa äger 2 resturanger och 1 café.

3. Tycker du att du är snygg?
svar: Jo, ibland så finns det mina stunder men näej... Det tycker jag inte.

4. Vad pluggar du till?
svar: Jag pluggar till designer, älskar att designa. Design is my passion!

5. Vilket gymnasium går du i?
Jag går i Jensen och pluggar i estetisk.

6. Varför skriver du inte så mycket om Magnus?
svar: Jag har inte känt Magnus så länge så att jag kan skriva i bloggen om honom plus, så vill jag ha honom utanför bloggen.

7. Älskar du Magnus?
svar: Har bara vart med Magnus i 3 och en halv vecka så jag kan tyvär inte säga att jag älskar honom.

8. Hur mycket pengar brukar du slösa per vecka?
svar: Jo, det beror på vad jag köper!

9. Vem designa din blogg?
svar: Jag, gjorde det. Har haft massor med bloggar så jag har lärt mig ett och annat.

10. Syrran vilken fin header orkar du göra en sån till mig?
svar: Ehm... Varför skriver du en kommentar när du kan bara fråga mig gmn! :-D

11. Hur gammal är du?
Frågan finns!

12. Varför berättar du inte så mycker om din kille?
Frågan finns!

13. När ska din mamma föda?
svar: Vet inte men tror denna vecka! :D:D:D:D

14. Gillar du din syster?
svar: Vad är det för dum fråga. Självklart så gillar jag inte henne jag ÄLSKAR henne!

15. Är du verkligen kär i din kiell?
svar: Va? Om du menar kille så säger jag* ingen kommentar *

16. Har du en riktig god vän? Isåfall vem?
svar: De jag skriver om i bloggen är mina goda vänner. Love u guys!

17. Är du verkligen kär i Magnus?
Frågan finns!

18. När ska din mamma föda?
Frågan finns!

19. Säg 3 av dina bästa vänner.
svar: Hmm...

20. Vem är du kär i?
Svar: Spikat Paul Walker!

21. Hur lång är du?
svar: 1.78 i think! :-D

22. Favorit klädesaffär?
svar: Alla från Lindex till Bikbok! :-P :-D :-)

23. vad gillar du att göra?
svar: Jag gillar att designa!

24. är du duktigt is kolan?
svar: Jaaa, tror det iaf, hade 300 poäng i slutbetyg i 9:an. Plus, så har jag 7 MVG i mina ämnen.

25. är du rik?
svar: Njaa... Vill inte lägga öga, men vi har det bra. Rik påstår jag inte!

26. är du bortskämd?
svar: Ja det är väl det de alla påstår. Jag tycker iaf inte det, men släkt och vänner gör det!

27. har du nångang vart avensjuk på din syrra?
svar: Det finns massor av folk som har vart avund på sina syskon och jag är en av de! Är så jävla avund på hennes jävla skor! Hon kanske har 200 par!

28. var du så efter bliven satt du inte märkte att 6:an avr borta?
svar: Såg att du skrev många frågor så ja. Men vänta eyy... Vem kallar du efterbliven! :-P

29. Kommer du sakna din syrra nu när hon flyttar (läser henne blogg)
svar: Nej. För att hon flyttar precis bredvid! nej bara skoja. Kmr sakna henne som in i helvete!

30. Vem gillar du mest? Valentine eller David
svar: Har inte träffat Valentine men efter det David gjorde mot henne måste jag välja Valentine!

31. vad är dina inträssen?
svar: Du måste mena intressen. Jo, mina... Vänta finns den frågan inte!

32. vilka bloggar älskar du?
svar: Kompisarnas, syrrans, Dessie och Paows, blondinbellas och Kenzas!

33. vilka bloggar hatar du?
svar: Ska inte säga namn men det är en rasist blogg som jag verkligen hatar!!!!!!!!!

34. Är du oskuld?
svar: Japp, ren som fan!

35. Röker och dricker du?
svar. Rökning nej men har provat usch!!! Dricka: Aa, kan dricka nån gång!

36. Kmr din mamma från tjeckien isåfall vilken stad?
svar: Mamma är hel tjeckisk och hon är från Prag. Saknar mina prag minnen!

37. Är din pappa verkligen svensk?
svar: Jaa, min mamma är tjeckisk och pappa swedish! Mamma flytta till svergie´när hon var 13!

38. Hur mkt är kl nu?
svar: den är 21.00

39. Hur gammal är du?
frågan finns!

40. Vilka affärer är bäst att shoppa på?
svar: H&M, Gina, Bikbok, monkey, topshop, lindex m.m.!

41. Bästa skoaffär?
SV: Hmm... Det måste väl vara Bianco...

42. Hur många bloggar har du haft?
sv. runt 12

43. vem av systrarna milsson tycker du är snyggats.
sv: Izabella Milsson!

44. snyggaste personen p jorden.
Sv: Paul Walker!

45. idol?
sv: Angelina Jolie!

så det var alla frågor!!!!!!
45st totalt är ni nöjda! Puzz!


Kommentarer
Postat av: Bella

sv: oj, hann inte med :(

2009-03-24 @ 07:05:24
URL: http://bellaholic.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jaa vissa som är snälla och respekterar:P

2009-03-24 @ 16:53:30
URL: http://leaveit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sötis! Nu har jag utsett fem finalister i min veckansblogg tävling, så kolla gärna in och rösta på din favorit, men rösta bara från hjärtat och om du vill! :)



Kram

/linnéa

2009-03-25 @ 14:45:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback