veckan +, idag - Utgång :*<333333

Hejsan!!! Jag ska skriva om lite under veckan lixxom! :D. <3.

Måndagen:
Under måndagen var jag bara hemma och chilla =D.

Tisdagen:
Under tisdagen var jag i gymnasiet. Lite tråkigt att prata om den. Så, jag shoppade ganska mycket. Jag köpte
- 3 par jeansleggins från vila ~ 270;-/st (tror jag?).
- 4 Par skor från dinsko ~ 100;-/st.
- 5 t-shirtar och 3 tjocktröjor(herr storlek assköna!) från stadium ~ tshirt - 199;-/st. Tjocktröjor - 499;-/st.
- 1 Jeansbyxa från GinaTricot - 299;-.
- 2 mjukisbyxor + 2 matcahnde tröjor från bikbok ~ 299;-/st. 
- 1 söt liten snedväska + en adidas skolväska från stadium. ~ lilla sneväskan ~ Åhlens - 199;-. Adidasväskan - 499;-.

Onsdagen:
Gick till bio med min nya älskling A :$. Guud hane såå sööt lixxom. Vi kysstes lite och sånt! :D.

Torsdagen:
Blev förkyld och fick stanna hemma. Men vi skulle ha ett prov på fredag, så jag tränade självklar åt det också :o.

Fredag:
Jag klarade provet galant fick ett MVG. Träffade på A, hehe, hade lite myspys med honom. Sen var deet fest hemma hos hans brorsa P. Hahaha, eller jag fick skriva hans namn på bloggen. Alltså hans brorsa heter Philip sötis ;). Nthanthantha, Filelia blev lite överfull så hon gjorde en obered "pretty ricky".  Jaja, det blev lite för mycket för mig och Prinsen A. :). Så vi gick ner till ett Café lite längre ner på gatan och pratade. Och hade det asmysit! Lite kyssar blev det. Sen skjutsade Prinsen A, mig hemmåt. Sköndag var det iafl. Visade sig att Prinsen har känslor trotsallt ;). Bra att veta det.

Lördag:
Idag blir det säkert utgång! Hoppas det iafl. Kanske är det dags för att syrran att möta A :$.

Söndag:
Hela gänget har bestämt att gå till grönan. Hoppas att det blir av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback