VI IGEN - XD

Gemensamt♥
Heeejz;-P Sara§ är fortfarande sjuk, stackarn. Spyr blod fortfarande, så vi tänkte vara gäster idag med! :-D

Sandra♥
Heej, guumzimumzi. Jag och Nikki kmr och hälsar på dig ällsk. Katterna:-P elr S.T.D(systrar till döden).
D går ej att beskriva dig med ord, men jag försöker.
Ällsk Sara allså, du är min BÄSTASTE vän!  När jag hörde att du skulle resa t Tjeckien sommaren 08 fick jag kämpa för att hålla bort mina tårar. Jag visste att du skulle kma tbx, fast jag tänkte på den tiden, då du nt skulle vara här med mig.
Du är min syster ällskling. Åhh... Shiiiiit va jag älskar diiig! Kmr ihåg när vi var små, så skyddade vi varandra hela tiden♥ När nån bråka med dig, fick de bråka med mig och Nikki. Och ibland var d tvärtom!
Älskaaareey!! MY DARLING, MY HONEY, MY BBY! I § U, I § U, I § U!!!!!!

Nicole♥
Häääy, älskling. Mår du bra ? Saknar deeii groooovet !! Asså uhh !
Asså du förtjänar nt att lida. Du har ett hjärta av guld ! Allså guuud - hjärta av guld, svär !
Åh,,, ÄLSKAR DIG - ÄLSKAR DIG - ÄLSKAR DIG - ÄLSKAR DIG!
ÄLSKAREY SARA DANIELLA MILSSON!!!!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

VISA ATT DU BRYR DIG!



2009-04-22 @ 17:16:22
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Har du kanske något pinsamt sex minne? Var med och snacka sex på min blogg :)

2009-04-22 @ 21:12:27
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback