Gästis från Nicole och Sandra(:

Hejsan alla läsare!

NICOLE
Sara har ju tagit bort mandlarna som ni vet, och hon är klar fast, hon spyr blod... Men snart mår hon så bra att hon kan blogga igen;-) Och Sara är nu i sjukhuset och vilar lite grann, men idag så, ska hon komma hem! Yippey!
Hihi, så kul att min bästis ska komma hem idag<3<3 Saknar dig älskling Sara Milsson, 4 3V3R 4ND 43V3R!!

MEN NU ÖVER TILL SANDRUS!



SANDRA
Hejjjsan<3<3 Sara Milsson my bby I love U 4 ever. It will always b U, me and Nicole.
Katterna:-P Vi 3 är bästisar föralltid, d har jag ristat in i mitt hjärta ällskling♥
Åhh, kan ej förklara min kärlek till dig, bby. S ♥ S = föralltid.
Kommer ihåg första dagen vi alla träffades. Det var i 6-års. Kommer ihåg den dagen. I 4:an blev vi bästisar. I 6:an blev vi bästisar med Nicole oxå. Vi träffas nt så mkt i gymnasiet för vi går i olika gymnasium, men vi träffas varje dag efter skolan. Varje dag honey...

Kommentarer
Postat av: NIKKI OCH SAN

HAHAHAHAHAHAHAAHA VA KUL D VA ATT SKRIVA D!!

2009-04-19 @ 11:23:22
URL: http://nikkismode.blogg.se/
Postat av: SARA. M

naaw, gumz älskar er också! groooov! §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2009-04-20 @ 17:04:37
URL: http://saramilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback